یک پنجره برایم کافی ست.

همیشه با همه چیز کنار بیا . فرار نکن. به خاطر داشته باش که زمین به طرز احمقانه ای گرد است...

یک پنجره برایم کافی ست.

همیشه با همه چیز کنار بیا . فرار نکن. به خاطر داشته باش که زمین به طرز احمقانه ای گرد است...

شاکی پرونده سلام



شاکی پرونده سلام,درسته من متهمم

حتی برای متهم شدن پیش تو , هم کَمم

قربون قلب مهربونت برم که طاقت غم کسی رو نداره

قلبی که نمی تونه اشک نو هیچ چشمی بیاره

ببخش که اشکای من هی تورو شاکی میکنه

اما فقط این اشکا قلبمو راضی می کنه

ببخش اگه یه موقع تورو اذیت کردم, منی که میمیرم برات

منی که همیشه شکستم زیر تولد نگات

شاکی محترم,گلم, بگو که زندونیم کنن

به جرم زشت بدقولی,

به پای چشات یک شبه قربونیم کنن

بگو به افتخار تو بیان منو دار بزنن

علت دیوونگیمو تو قلب عاشقا جار بزنن

قول دادم بخندمو و همیشه گریه کردم

تو گفتی زندگی رو زندگی کن اما من مرگ رو تجربه کردم

منو ببخش شاکی من , صاحب پرونده من,

خاطره گذشته هام, مالک من

متهمت قصدی نداشت , عاشقیشو به دل نگیر

فقط اونو قبول بکن به چشم مجرمی اسیر

منو ببخش اگه نمی تونم بیام پیشت تا یه همسفر واقعی شَم

آما یاد و عشقمو می بخشم بهت

تا بدونی که تا ابد یه لیلی ِ همیشگی ام

نمی خواستم که عشق من عاشق هیچ کسی باشه

می گفتم لیلی اون نباید جز من کسی روی این کره خاکی باشه

اما حالا خودم میگم که دنبال یه لیلی باش

ببین منم, آره خودمم, منم که میگم دنبال یه عشقی باش

یه لیلی رنگ آدمای دروبرت

یه عشقی از خون خودت, از مذهبت

کسی که تو دنیای قحطی عشق زنجیر نباشه

یا تو یه فصل خشک و بی احساس اسیر تقدیر نباشه

راستی عزیز, مواظب دام لیلی های امروزی و لحظه ای باش

مواظب چشمای دروغ گوی قشنگ

یا دستای سرد با همه آشنا

عشقم, مواظب عشق های زمینی باش

خدای پرستیدنی من, نی نی کوچولوت امروز یه دریا گریه کرد

واسه تموم لحظه های پوچ بی کسی خودشو آماده کرد

به شاکی مهربونم از منی که متهمم

باشه سر قولم می مونم

مثل قاصدکی می سپارم تنمو به باد

ببره منو هر کجا که دلش می خواد

زندگی رو می گذرونم فقط واسه قولم به تو

می دونم این دیگه قول آخر ِ

قولی که اخر یه بازیه بی داور

پس کو خدا؟

بهش بگین به خاطر تو , ما دوتا

گذشتیم و شکستیم و دم نزدیم

بیا خدا, بیا ببین

نتیجه عاشقی و ... رو بیا ببین

نتیجه حکم بی رحم عادلانتو بیا ببین

تو حکم من نوشته بود طبق مواد دین و دنیا

تو روزگار ما آدما

این عشقا گناهه و عاقلانه نیست

آخه عشق که این دنیایی نیست

معلومه عاقلانه نیست , عاشق که عاقل نمی شه

ولی با این جواب من که حکمی باطل نمی شه

تا اونجایی که تا نداره به پای عشقت می مونم

نمی ذارم دست کسی به روح و قلبم برسه

کسی اگه یه روز منو بخواد, فقط می تونه پشت در قلبم بشینه

نمی ذارم تو عاشقی , تو عشق پاک من به تو, هیچ کسی حتی به گردم برسه

بعد تو , با فکرت آروم می شینم

به قبلهٔ اونی که مارو از هم گرفت, اشک می ریزم

نه,

نه اشک غم, اشک دعا

همه کَس من,

الهی دروازه عشق به روت همیشه وا بشه

دست به خاکستر بزنی الهی که طلا بشه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد